בצלאל קאהן ודוד חכם: "בתחבולות תעשה לך מלחמה"

מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן ודוד חכם: "בתחבולות תעשה לך מלחמה"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עסקת החטופים והדיון על המשך הפסקת האש: מגישי 'מהדורת הבוקר' בצלאל קאהן ודוד חכם בפתח המהדורה בדיון על המצב: דוד חכם: "ישראל הבהירה שהיא לא תמשיך שום דיון מול החמאס עד לשיחרור כלל הילדים החטופים. ברצועה עדיין נמצאים 9 ילדים חטופים. עדויות המשוחררים חושפים את הזוועות שעוברים הילדים בשבי וטוב עשתה ישראל. יכול להיות שהפסקת האש תמשיך עוד יומיים ויחזרו להילחם בשבת. וייתכן שההפוגה תימשך אז עוד. אני חושב ששחרור החטופים זה דבר גדול".

חכם תקף את מדיניות החוץ של ארה"ב ואמר: "ארה"ב מפריעה לישראל לנצח עד הסוף, למרות הסיוע הצבאי שהם שולחים הם מפריעים בצורה מדינית. אנחנו לא צריכים לשלם בדם ילדינו על המצב הפוליטי של ביידן בסקרים". לדבריו: "אתמול היה פרסום על שחרור כלל החטופים תמורת סיום המלחמה. ואני תוהה – אנחנו פשוט חוזרים למה שהיה? חודשיים לאחר מכן יעביר החמאס מסר שאם לא ימשיך להזרים את הכסף הקטארי – יחזרו הרקטות. ישראל התחייבה לא לחזור לשיגרה עד לחיסול האיום על ישראל מהרצועה".

בצלאל קאהן הגיב ואמר: "אני מסכים שאין שום מנדט מהציבור לסיום המלחמה. אני לא מקנא במקבלי ההחלטות ומתפלל שה' יתן להם את הדעת לעשות את הדבר הנכון. אפילו השמאל מדבר בשפה ימנית מאוד. יש לי תחושה שכל הדיבורים על הפסקת אש ארוכת טווח הם חלק מתחבולות המלחמה".

האזינו



0 תגובות